ciało

YODEYMA Paris - darmowa próbka perfum

10:23


Witajcie. Mimo tego że wczoraj pojawiła się notka, postanowiłam napisać już kolejną. Chcę by ten blog - mimo tego że jest to początek - coś sobą prezentował. Oczywiście bardzo mi miło że dostałam tyle ciepłych komentarzy i nawet obserwacje, ale chcę by nowi czytelnicy nie wchodzili na prawie pustą stronę którą zaraz zamkną. 

Przechodząc do tematu notki, jakiś czas temu przez przypadek trafiłam na stronę firmy YODEYMA. Zaciekawiła mnie możliwość otrzymania darmowej próbki odpowiedników sławnych perfum które kosztują sporo.
Akurat tego dnia w Sephorze mój nos zaprowadził mnie do półki gdzie stał Alien Thierry'ego Muglera. Cóż, niestety ponad 300 zł za 30ml wody perfumowanej to dla mnie na chwilę obecną zawrotna suma. Jak najszybciej na stronie Yodeymy wpisałam nazwę zapachu który mnie interesował i otrzymałam nazwę jego odpowiednika. Zapach który otrzymałam nazywa się Iris. Flakonik nie jest wcale taki malutki, przynajmniej dla mnie bo u mnie perfumy nie schodzą bardzo szybko, używam raczej oszczędnie. W paczce otrzymałam również list oraz ulotkę z listą dostępnych zapachów. 

Dostępność:



Trwałość:

Całkiem całkiem jak na wodę toaletową, u mnie trzymały się kilka godzin


Cena:

Próbka jest całkowicie darmowa, nie opłacamy również kosztów przesyłki.
Ceny pełnowymiarowych produktów możecie sprawdzić na ich stronie. Iris kosztuje regularnie 94,20 zł ale teraz jest na nie promocja i zapłacimy za nie 81,28 zł. 


Próbkę możemy zamówić tylko jeden raz. 














You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja również nie wydałabym takiej sumy na perfumy, jak dla mnie zbyt drogo;)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja zawsze biorę perfumy z FM ale bardzo mało zapachów mi tam odpowiada niestety :(

      Usuń
  2. Świetny blog! jak na poczatek dobrze ci idzie :) Czekam na wiecej wiec bede tu wpadac jak tylko pojawi sie cos nowego :)
    A teraz mam do ciebie prośbę. Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i chce wiedzieć co inni ludzie myślą o moich fotografiach.
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    No i jeszcze jedno. Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)
    (Nie chodzi mi o obs za obs)
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki.
      Jaki przypadek, ja też zajmuję się fotografią, chętnie zajrzę :D

      Usuń
  3. Świetny blog kochana! Jestem tutaj pierwszy raz ale naprawdę mi się podoba. Mało jest takich blogów, które w taki sposób przyciągają moją uwagę. Do tego piękny, przejrzysty wygląd, pozazdrościć :*
    A co do postów, to również piszesz bardzo ciekawie. Cofnęłam się o kilka notek wstecz i stwierdzam, że zostanę stałą czytelniczką. :)

    Miłoby było gdybyś również zajrzała na mojego bloga i również stała się jedną z moich stałych czytelników :)
    +obserwuję ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, mam nadzieję że zostaniesz na dłużej :)

      Usuń
  4. tez zamowielm jestem ciekawa czy dojdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, aż pokusiłam się o to, aby zamówić. :) Wybrałam ten sam zapach co Ty, zaufam, bo innych nie znam i nie bardzo mam czas biegać teraz po sklepach, darmowa perfumka, nigdy za wiele :)
    dzięki! Teraz tylko czekać na przesyłkę.

    Pozdrawiam,
    Paula:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz. Zapraszam do obejrzenia innych moich postów oraz zaobserwowania mojego bloga by być zawsze na bieżąco. Jeśli chcesz polecić mi jakiś produkt - śmiało! Chętnie testuję nowości i ciekawostki, tym bardziej jeśli sprawdzają się u innych osób :)