inne

Mój środowy grzech

10:49


Wczoraj miałam "wychodne", szukając pracy po drodze zahaczałam o różne sklepy. Cóż, trochę się tego uzbierało ale spokojnie, nic się nie zmarnuje! Nawet lakiery które przez przypadek kupiłam w takich samych kolorach! :D

Zapraszam :)



Lakier Wibo - Leather, czarny nr 4, 6.99 zł w Rossmannie
Możecie zobaczyć jak wygląda dwa zdjęcia dalej na kciuku :)


Lakier z Golden Rose - nr 313, 3.90 zł


Lakier z Golden Rose - nr 340, 3.90 zł


ISANA zmywacz do paznokci zielony - 6.99 zł Rossmann


ISANA odżywka do włosów w sprayu - suche i z rozdwajającymi się końcówkami 4.99 zł Rossmann



Szampon Babydream (ileż ja się go naszukałam!) - 4.99 zł Rossmann


Ziaja liście manuka - pasta do głębokiego oczyszczania twarzy (a co, jak wszyscy to wszyscy) 8.79 zł na stoisku Ziaji


Ziaja krem do rąk - bio olejek arganowy, do skóry suchej i podrażnionej 5.79 zł Rossmann







Eyeliner Eveline - Liquid Precision 9.99 zł Rossmann


Maskara Lovely - Curling Pump Up (moje drugie opakowanko) 8.99 zł Rossmann


Pędzel do korektora (będę go używała do cieni na powieki chociaż jest dosyć sztywny, nie wiem jak to będzie) - for your Beauty 9.99 zł Rossmann



Miałyście już coś z moich łupów? Jak się u Was sprawdziły te kosmetyki? :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Fajne zakupy! :) Uwielbiam ten tusz z Lovely. Tani, a dobry. :) Kusi mnie jeszcze ten lakier imitujący skórę, ale nie wiem..

    Obserwuję! :) W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier imitujący skórę ma fajną, ciekawą fakturę ale jest średnio trwały :) Ogólnie jest super i nie żałuję że go kupiłam ;)

      Usuń
  2. Super zakupy :D Uwielbiam ten szampon *.*

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zdążyłam go użyć, pewnie napiszę o moich odczuciach niedługo ;)

      Usuń
  3. Fajne zakupy! Nie używałam jeszcze tych kosmetyków, ale ten drugi lakier wydaje się być ciekawy ;)
    Świetne kolory szminek! :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie mieni się w słońcu na granatowo i jest dosyć trwały a maluje się nim bardzo łatwo ;)

      Usuń
  4. Świetne nowości! Lakiery mają śliczne kolory :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. DOBRE PRODUKY :D TEZ UŻYWAM TEGO TUSZU :d
    http://meeaningoflife.blogspot.com ZAPRASZAM I ZACHECAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  6. Te szminki są oszałamiające !!
    http://feather92.blogspot.com/2014/09/black.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zastanawiałam nad tym lakierem z wibo ,ale nie byłam nie pewna czy efekt będzie taki jaki myślałam. Teraz widzę ,że muszę wypróbować ;) Dodaję do obserwowanych ,ciekawe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym go nazwała piaskowym, nie wiem co ten efekt ma do skóry haha :D ale na prawdę warto bo jest ciekawy ;)

      Usuń
  8. ten tusz jesy świetny, używam go od paru miesiecy i nie wymieniłabym na zaden inny!


    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jedna z moich ulubionych marek, świetna jakość za małą cenę ;)

      Usuń
  10. Za tuszem nie przepadałam ale eyeliner z eveline polecam w 100% :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba produkty już miałam i do obu wróciłam, eyeliner piekielnie trwały :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz. Zapraszam do obejrzenia innych moich postów oraz zaobserwowania mojego bloga by być zawsze na bieżąco. Jeśli chcesz polecić mi jakiś produkt - śmiało! Chętnie testuję nowości i ciekawostki, tym bardziej jeśli sprawdzają się u innych osób :)