Ulubieńcy 2014

09:24


Dziś sylwester, idealny dzień na podsumowanie mijającego roku. Oto ulubieńcy 2014 :)


Tangle Teezer


Odżywka Garnier Ultra Doux z masłem karite i awokado


Paletki Sleek - Arabian Nights, Au Naturel, Storm



Maskara Wibo Growing Lashes


Bronzer i rozświetlacz - Sleek Contour Kit w odcieniu Light



Korektor Affinitone kolor 01


Złoty cień do powiek z Astora

  
Transparentny puder sypki Kryolan


Matowe pomadki Golden Rose Velvet Matte


Matowa szminka w błyszczyku Bourjois Rouge Edition Velvet


Matowa szminka firmy MAC, seria Retro Matte, kolor Ruby Woo


Eyeliner Eveline


Cień z Maybelline - Color Tattoo 24hr, do brwi kolor Permanent Taupe, do oczu On and On Bronze


Baza pod cienie Ingrid


Krem do twarzy Ziaja Masło Kakaowe


Podkłady: Revlon Colorstay 24hr, Rimmel Match Perfection 


Perfumy Rihanna Rebel


Suchy szampon Batiste - mój ulubiony to Wild, przepiękny słodki zapach <3


Pędzle Hakuro - oto moja cała rodzinka


Odżywka Sally Hansen Maximum Growth i top Sally Hansen Insta Dri


Lakiery z Golden Rrose - całkiem dobra trwałość, zwłaszcza tego po lewej


Maybelline Super Stay 7 days - na prawdę trzymają się 7 dni, a nawet i dłużej! :)


Laskiery Essie - równieź super się trzymają


Lakiery z Wibo jakoś nie wywołują u mnie gorączki ale ten bardzo przypadł mi do gustu - głównie ze względu na super kolor


Maska Biovax naturalne oleje


Olej kokosowy - świetny do wszystkiego; do włosów, na podrażnienia, do jedzenia, do maseczek i peelingów


Płyn Micelarny
 3w1

You Might Also Like

1 komentarze

  1. moim ulubieńcem również stał się eyeliner! :) jest naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz. Zapraszam do obejrzenia innych moich postów oraz zaobserwowania mojego bloga by być zawsze na bieżąco. Jeśli chcesz polecić mi jakiś produkt - śmiało! Chętnie testuję nowości i ciekawostki, tym bardziej jeśli sprawdzają się u innych osób :)