twraz

Wielkie Testowanie | Rimmel Match Perfection

06:17




Hej! 
Ostatnio przy okazji promocji w Rossmannie dziewczyny na fbl pytały mi się co sądzę o bohaterze dzisiejszego wpisu. Co prawda promocja się skończyła ale zaczyna się następna - w Naturze. Nie wiem czy będą przecenione akurat te podkłady ale dla chcącego nic trudnego; w internecie również można dostać je o niemalże połowę taniej. 
Dlatego wpadłam na stworzenie małej serii na moim blogu - Wielkie Testowanie. Będę tu na razie pokazywała produkty których używam do codziennego makijażu, zarówno od czasu kiedy mam bloga jak i tych które są ze mną już długo. Być może po drodze wpadnie mi jeszcze fajniejszy pomysł na ten cykl i trochę go zmodyfikuję? 
Jeśli również chcecie pokazać dziewczynom co macie w swojej codziennej kosmetyczce/koszyczku, śmiało róbcie u siebie Wielkie Testowanie :) Podeślijcie mi linki, na pewno zajrzę, może coś podbiorę dla siebie?

Dzisiaj mowa o podkładzie Rimmel Match Perfection. 



Zawiera SPF15 i sporą gamę kolorystyczną - jak widać jestem bladziochem i pasuje mi najjaśniejszy odcień chociaż przyznam że wpada lekko w róż. Ja radzę sobie z tym sypki pudrem który niby jest transparent ale jednak ma trochę koloru. 
Jego koszt to niecałe 40 zł w drogeriach, w internecie kupiłam za około 27 zł. 
Według mnie te 38 czy 39 zł to trochę za dużo, nie kupiłabym go za tyle ale 27 jest okej. 

Według mnie jest trwały. Moja opinia opiera się na długotrwałym użytkowaniu, ale podkreślam że w 98% przypadków używałam pudru sypkiego by przedłużyć trwałość. Podkład przez cały dzień pozostaje na skórze, nie zmazuje się od byle dotknięcia (przebieram się w pracy i nie starł mi się jeszcze ten podkład, za to Revlon trochę z nosa zszedł)
Ładnie kryje co możecie zobaczyć na następnych zdjęciach. Pod oczy użyłam korektora ale zaczerwienienia w okolicach nosa zostawiłam czyste żeby podkład mógł się wykazać. Według mnie poradził sobie. 
Wygląda bardzo naturalnie, jeśli dobrze dobierzecie odcień to nie będzie zauważalny. 

Jest dosyć lejący, przez co bardzo lekki a nie traci na kryciu, no ideał :)







You Might Also Like

2 komentarze

  1. Trochę się boję zmieniać podkłądu, chyba to krycie by mnie nie zadowoliło.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię tego podkładu, szybko schodzi z twarzy mimo, że zawsze go przypudrowałam i nie nadaje się na cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz. Zapraszam do obejrzenia innych moich postów oraz zaobserwowania mojego bloga by być zawsze na bieżąco. Jeśli chcesz polecić mi jakiś produkt - śmiało! Chętnie testuję nowości i ciekawostki, tym bardziej jeśli sprawdzają się u innych osób :)