usta

TAG | Szminkomaniaczka | Lip Product Addicted

14:39







Tag szminkomaniaczka

 Ten wpis wisiał już w moich notkach ponad miesiąc ponieważ zdjęcia które zrobiłam nie wyszły zbyt dobre. Nie chcę tutaj wrzucać byle czego więc postanowiłam zrobić to wszystko od nowa. Ostatnio znalazłam chwilę żeby dokończyć tego posta i oto jest - szminkomaniaczka.




1.      Balsam do ust/pielęgnacja 



Wazelina z ziaji towarzyszy mi zawsze wieczorami, a z kolei ta o zapachu czekolady jest ze mną zawsze w terenie. Nawilżają tak 7/10, mi to wystarcza bo staram się dbać o usta :D


2. Ulubiona wyrazista czerwień 



Ten zestaw z MACa to moje ulubione kosmetyki. Chłodna czerwień Ruby Woo i pasująca konturówka w kolorze Cherry mogłyby być na moich ustach codziennie! 

3. Ulubiony produkt drogeryjny i luksusowy 



Drogeryjnie... no cóż, widać. Przepadłam w szminkach Golden Rose Velvet Matte. Bourjois to moja aktualnie ulubiona i najczęściej noszona szminka. A róż z Rimmela jest ze mną od zawsze i również nie mogło go zabraknąć w tym wpisie.



Dla mnie MAC jest na razie marką luksusową ponieważ nie mogę sobie pozwolić na ich produkty ot tak. Co prawda ta szminka jest prezentem, to sama musiałabym odkładać jakiś czas by ją zdobyć. 

4. Ulubiona szminka z MAC 



Ruby Woo <3

5. Produkt na którym się zawiodłam 



Ta szminka w błyszczyku była dla mnie odkryciem i przegenialnym kosmetykiem dopóki nie dostałam MACa i dopóki nie zauważyłam, że jednak matowa szminka nie musi zastygać w skorupę oraz ograniczać ruchy warg. Nie wyrzucę, czasem używam, jest bardzo trwała (aż mam problemy ze zmywaniem) ale znalazłam jej lepszego zastępcę.
No i jest w ciepłym kolorze co nie do końca mi odpowiada...



Ten tint to totalna beznadzieja - w ogóle nie widać go na ustach, śmierdzi, mocno wysusza i piecze kiedy sie go nałoży. Aż mamy ochotę oblizać usta. A kiedy obliżemy.... fuj, smakuje jak lakiery przeciwko obgryzaniu paznokci.



6. Konturówka. Tak czy Nie? 



Do wyrazistych kolorów jak najbardziej ale bez niej również sobie radzę ;)

7. Ulubiony błyszczy



Nie noszę raczej błyszczyków, o wiele bardziej wolę maty. Ten kupiłam ze względu na kolor. Ot taki średniak ale czasem trafia do torebki na cały dzień :)



8. Coś extra?

Nie wiem czy czymś ekstra może być moja malutka kolekcja (nienoszone szminki wydałam siostrze przy wyprowadzce bo utonęłabym w kosmetykach w moim nowym malutkim pokoiku...) ale niech będzie :)



Powielajcie ten TAG jeśli tak samo jak ja uwielbiacie podkreślać usta :)

You Might Also Like

0 komentarze

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz. Zapraszam do obejrzenia innych moich postów oraz zaobserwowania mojego bloga by być zawsze na bieżąco. Jeśli chcesz polecić mi jakiś produkt - śmiało! Chętnie testuję nowości i ciekawostki, tym bardziej jeśli sprawdzają się u innych osób :)