włosy

AKCJA "JESIENNA PIELĘGNACJA" z xmagda94x.blogspot.com

14:10



Witajcie :) Podobnie jak organizatorka akcji o której dzisiaj piszę, często trudno jest mi się zebrać do wypełnienia wszystkich kroków pielęgnacji włosów. Ostatnio i tak jest lepiej pod tym względem, ale nadal zdarza mi się mieć lenia i na przykład nie użyć maski a tylko umyć włosy i nałożyć odżywkę na 2 minuty. Niestety.

Tutaj możecie przeczytać posta pomysłodawczyni :)

Być może dzięki takiej akcji uda mi się sumiennie dać moim włosom to czego potrzebują. Dziś już postawiłam pierwszy krok idąc do fryzjera. No cóż, przy takiej okazji poczułam się w obowiązku skorzystania z promocji u mojej ulubionej fryzjerki, a mianowicie nałożenia keratyny. Zaskoczyło mnie to, że nie jest to keratynowe prostowanie włosów a po prostu nałożenie płynnej keratyny na mokre włosy na około 20-30 minut. Po tym czasie wlosy zostały opłukane i wysuszone. Voila, do teraz nie mogę przestać dotykać moich kłaczków! Są miękkie, sprężyste, idealnie dociążone, lśniące i od rana ani jednego kołtuna! Muszę rozkminić czy da się robić to samodzielnie w domu. Zmagam się z ogromnym problemem kołtuniących się włosów - nie tylko od szalików i swetrów chociaż wtedy właśnie nasila się plątanie. Musiałabym czesać się co najmniej raz na godzinę żeby włosy były cały czas w dobrym stanie. Zdecydowałam się również na dosyć mocne cięcie, do ramion. Dobrze czuję się w takiej długości ;)
Niżej możecie zobaczyć moje włosy po zabiegu i cięciu. Zdjęcia nie oddają ich lekkości, ale widać blask którego przedtem próżno było szukać 




Mam zamiar używać (niektóre produkty naprzemiennie):
- szampon Garnier Fructis Citrus Detox
- szampon Jantar
- odżywka Garnier Fructis Ultra Doux awokado i masło karite
- odżywka bez spłukiwania Gliss Kur Ultimate Oil Elixir
- Isana woda brzozowa
- Jantar wcierka
- maska Kallos Multivitamin 
- maska Biovax Naturalne Oleje
- serum/jedwab na końcówki Green Pharmacy
- olejek termoochronny Garnier Fructis Cudowny Olejek termoochrona do 230'C
- naturalny olejek jojoba




Długość pasma kontrolnego zaktualizuję jutro kiedy dorwę miarę ;)


You Might Also Like

0 komentarze

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz. Zapraszam do obejrzenia innych moich postów oraz zaobserwowania mojego bloga by być zawsze na bieżąco. Jeśli chcesz polecić mi jakiś produkt - śmiało! Chętnie testuję nowości i ciekawostki, tym bardziej jeśli sprawdzają się u innych osób :)