paznokcie

Essie Luxe Effects - Shine of the Times

07:27



Hej :) Ostatnio dokonując zakupów na ekobieca skusiłam się na nowego Essiaka. Oczywiście wsparłam się zdjęciami w google które zrobiły na mnie niesamowite wrażenie, ale to co zobaczyłam na moich własnych pazurach przeszło moje najśmielsze oczekiwania... 
Essie z serii Luxe Effects to top który nadaje błysk naszym paznokciom. Według mnie najlepiej wygląda nałożony na inny kolor.

Kupicie na pewno online, nie wiem jak to wygląda stacjonarnie. W Super Pharm dostępne są lakiery Essie ale nie jestem pewna czy dostaniecie tam lakiery z tej serii. 
Stacjonarnie w SP zapłacicie około 30-35 zł
Online Essie kosztuje około 15-16 zł. 

Nie zauważyłam żeby przedłużał trwałość lakieru, raczej nie ma na to wpływu. 
Jego konsystencja przy pierwszym użyciu była normalna jak każdego lakieru, później delikatnie zgęstniała aczkolwiek nie znacząco więc nie przeszkadza to w urzytkowaniu. Musimy jednak uważać żeby nie nałożyć zbyt grubej warstwy bo wtedy możemy się spodziewać odpadania lakieru płatami - jak to z każdym lakierem bywa. 
Trzyma się około 7 dni chociaż wiem, że to zależy również od lakieru kolorowego pod spodem. 




W buteleczce mam dwie małe kuleczki - nie wiem czy to norma i nie wiem czy one miałyby za zadanie mieszać ten lakier czy może coś innego? 


Mamy najzwyklejszy pędzelek za którym ja nie przepadam ale da się malować ;)


Dzisiaj użyłam lakieru z Wibo Glamour Satin nr 1. 

 Bez topu
 Z topem Essie






You Might Also Like

7 komentarze

  1. Masz naprawdę świetnego bloga! Wszystko mi się tu podoba! Twój sposób pisanie, zdjęcia... Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni. :)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy ten top! W pierwszej chwili jak spojrzałam na buteleczkę, pomyślałam, że słabo się zapowiada... Ale z ciemnym lakierem - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam niemalże identyczny top z mySecret :P za 7-8 zł ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jakoś z mysecret nie po drodze, ale jaka jestem spełniona jak lakier wart niby 30 zł kupię za 15 :D

      Usuń
    2. haha też lubię takie różnice cenowe :P

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz. Zapraszam do obejrzenia innych moich postów oraz zaobserwowania mojego bloga by być zawsze na bieżąco. Jeśli chcesz polecić mi jakiś produkt - śmiało! Chętnie testuję nowości i ciekawostki, tym bardziej jeśli sprawdzają się u innych osób :)